søndag 23. januar 2011

Tenkte det var greit med en norsk side også...

Jeg opprettet bloggen min, Øivind View part 2.1 fordi jeg ikke fant ut hvordan jeg kunne logge inn på min gamle Øivinds view, som jeg i grunn opprettet fordi jeg syntes det var litt kult å kunne legge ut noen av mine fineste bilder på nettet. Vel...  de finner du der altså.



Her på denne siden skal jeg vel bare kommentere og utlevere livet mitt.
Det åpner opp for endel spørsmål:
Hvorfor er vi blitt så navlebeskuende at vi tror at det er så interresant for andre å lese våre små innlegg og om våre små trivielle aktiviteter i hverdagen?
Det blogges om det meste, fra de fleste.

Vel, om det jeg skriver er interresant for andre eller ikke, er ikke så viktig. Det som er bra, i hvertall for meg, er at jeg ikke glemmer hvordan det er å skrive. At jeg ikke glemmer å fortelle. At jeg ikke glemmer å huske.
Det kan hende at blogger har tatt over den gamle tradisjonene med å sitte rundt bålet å fortelle historier. Sanne og ikke fullt så sanne, men historier like fullt. Og DET er flott.
Fortell, fortell, fortell.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar